fredag 7. januar 2011

Siste innlegg

Hei!

Jeg er nå helt ferdig med min utdanning i USA, så dette kommer til å bli det siste innlegget på bloggen. Jeg kommer til å la bloggen stå siden den enda kan være til nytte for noen.

Jeg reiste tilbake til Norge i slutten av november. Da hadde jeg vært der borte i litt over 2 år. Fikk til slutt litt over 500 timer som var målet mitt. Videre fremover så blir det lesing til ATPL (A) eksamener (14 stk!), og så skal jeg begynne å fly litt på Sola Flyklubb.

Takker med dette for meg og ønsker alle et godt nyttår!

(Daytona Beach og Marina Grande)

2 kommentarer:

Kenneth sa...

Hei. Må si det var en veldig spennende blogg og lese og interresant!
Jeg har endel spørsmål til deg angående PEA. Vurderer sterkt å begynne i Januar 2012. Kan jeg få mail adressen din hvor jeg kan stille deg noen spørsmål. Hadde vært veldig fint. Lykke til videre med utdannelsen;)

thomas sa...

flott og informasjonsrik blogg du har skapt her! vurderer å begynne samme retningen som du valgte, gjerne innen 2011. mulig å veksle noen ord med deg angående tips osv?
mvh Thomas.